Vragen?

Onze klantenservice werkt van maandag tot en met vrijdag. Je geduld wordt gewaardeerd.

Houd er rekening mee dat een mail sturen de beste manier is om contact met ons op te nemen, omdat het ons in staat stelt eventuele problemen die u hebt gehad met uw bestelling op te lossen.

Wie zijn jullie?

Noony B.V. is een Nederlands bedrijf dat deze webwinkel runt. Lees ons verhaal op de Over Ons pagina. Onze voorraad ligt in Nederland en wordt real-time bijgehouden. Als een artikel op voorraad staat in de webwinkel, heb je het binnen 1 werkdag in huis.

Verzending & Levering

Alles wat je wilt weten over verzending van Noony bestellingen.

We verzenden binnen heel Europa Noonies. Jouw bestelling wordt direct & automatisch verwerkt en door de robotjes in ons warehouse in Roosendaal (NL) klaargezet. In 94% van de gevallen verzenden wij het pakket nog op dezelfde dag (zelfs in het weekend). Er kan vertraging ontstaan bij 1) extreme drukte 2) als er gegevens niet goed ingevuld zijn, zoals een huisnummer dat mist in het adres of 3) andere logistieke problemen.

Jouw pakketje wordt aangeboden bij de snelste aanbieders (PostNL / BPost / DHL) afhankelijk van de grootte van het pakket en waar de bestelling wordt afgeleverd. Het verzenden van je pakketje is geheel gratis! Wij nemen de kosten op ons, wel zo lief.

Zodra jouw pakket onderweg is, krijg je een track & trace code van ons via e-mail. Het kan dus zijn dat wij jouw pakket al klaar hebben staan, maar dat de post nog niet langs geweest is. Ook ‘s nachts is er nog een moment waarop pakketten bij ons opgehaald worden.

Als je een track & trace code hebt ontvangen, betekent dat het pakket aangemeld is en dus ons magazijn verlaten heeft. We hebben helaas geen invloed op verzend partijen (PostNL, Bpost, DHL).

Als een product uitverkocht is, dan bestellen we nieuwe voorraad. Als we weten op welke de voorraad aankomt in ons warehouse (en dus weer online komt), dan zetten we dit product op pre-order. Je reserveert dus een product dat op die (geschatte) datum wordt verzonden aan jou.

Over de geschatte datum: Dit is de verwachte aankomstdatum in ons warehouse. De voorraad wordt zo snel mogelijk ingepakt en klaargemaakt voor verzending naar jou. Je ontvangt een track & trace van het pakket als wij het pakket naar jou hebben verzonden. Houd je mail dus in de gaten.

Verzending is gratis naar Nederland & België.

NEDERLAND & BELGIË

Verzending binnen Nederland & België is gratis. Vanuit ons magazijn in Roosendaal versturen we tot 23:59 orders. Je ontvangt een track & trace code waar je de bestelling kunt volgen. In bijna alle gevallen wordt de volgende dag geleverd (behalve op maandag ivm rustdag bij de post).

ANDERE LANDEN IN EUROPA

Voor verzending naar andere landen in de EU zoals Frankrijk, Duitsland en Polen zijn de kosten voor ons een stuk hoger. Daarom moeten we helaas wel kosten in rekening brengen, anders maken we verlies op je bestelling. We zijn chill, dus we betalen mee in de kosten.

Nee, je koopt bij een Nederlands bedrijf en we verzenden vanuit Nederland. Voor bestellingen vanuit Nederland en België betaal je dus geen invoerrechten. Bestel je vanuit een EU-land, dan betaal je geen invoerrechten. Bestel je van buiten de EU, zoals Engeland dan zijn er mogelijk lokale regelgeving die er voor zorgen dat je invoerrechten moet betalen.

Als de bestelling nog niet verzonden is, kunnen we dit nog aanpassen. Stuur ons de nieuwe gegevens op, zodat we dit op tijd kunnen wijzigen. Als een pakket ons magazijn verlaten heeft, dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer doen. Je ontvangt een track & trace code per e-mail als het pakket uit onze handen is.

Als je een onjuist adres hebt opgegeven en het pakket wordt daar afgeleverd, dan kunnen we het daar niet ophalen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het adres dat je invult. 

Controleer het adres dus zorgvuldig.

Bij elke bestelling wordt een Track & Trace code geleverd en verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Helaas komt deze af en toe in de spambox terecht, dus als je hem niet ontvangen hebt, check die dan even.

Als je een pre-order bestelling hebt geplaatst, ontvang je wel een e-mail met de aankoopbevestiging, maar nog geen track & trace. Deze ontvang je op het moment dat wij het pakket overdragen aan de verzendpartij. Controleer het adres op de orderbevestiging, pas op de pre-order datum ontvang je de track & trace, maar dan is de order al verzonden en kunnen wij geen wijzigingen meer doen.

Je kunt een order zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen na bestelling annuleren. 

Stuur dan een mail naar support@noony.nl en wij doen de rest.

Als het pakket nog niet verzonden is, maakt dat een stuk makkelijker en sneller voor ons. Neem dan binnen 1 werkdag contact met ons op - dan is de kans het grootste dat we het pakket nog kunnen tegenhouden.

Als het pakket al verzonden is, lees verder onder het kopje 'retourneren'.

Bekijk eerst de track & trace code in een e-mail die je van ons hebt gekregen (check ook je spam-folder voor de zekerheid).

Dit gebeurt echt heel zelden, maar het kan gebeuren. Als een pakket kwijt geraakt, dan ligt dat probleem bij onze verzendpartij. Wij kunnen een onderzoek laten starten om te zien waar het pakket gebleven is. We zijn afhankelijk van onze aanbieders (PostNL, BPost, DHL) en we doen ons best om het pakket zo snel mogelijk te vinden voor je.

Als het pakket niet afgeleverd is, omdat je een onjuist adres hebt ingevuld in de bestelling, kunnen we daar helaas niets aan doen. Wij hebben het pakket dan bezorgd op het afgesproken adres. Haal het pakket zelf op als dat mogelijk is. Neem contact op om tot een oplossing te komen.

Product Vragen

Wat is een Noony?

Dit is een deken en een hoodie tegelijkertijd. Een hoodie was te klein om helemaal in te verdwijnen en een dekentje kun je niet dragen. Daarom zijn wij Noony gestart. Wij willen het ultieme comfort combineren met gemak. Je hebt het lekker warm en comfortabel achter de computer, op de bank of tijdens het studeren/leren.

Het zorgt ervoor dat je niet uitgebreid hoeft aan te kleden als je op zondag een dagje thuis wil blijven. Niet alleen staat een Noony iedereen fantastisch, maar het zit ook nog eens fenomenaal lekker. Koud krijg je het nooit en als je het aan hebt voelt het alsof je geknuffeld wordt door engeltjes.

De Noonies zijn er in 2 maten: volwassenen- en kindermaten. 

Volwassenen: vanaf 14 jaar oud en tot 2 meter lengte (anders wordt het meer een jurkje..)

Kinder Noony: vanaf 6 jaar oud tot en met 14 jaar oud.

Onze hoodies zijn super oversized, zodat je er lekker in kunt chillen. De volwassenen Noony is maat 6XL en zal de meeste mensen passen.

Maat

‘gewone’ Noony

‘kinder’ Noony

Lengte (zonder capuchon)

92 cm

Lengte (met capuchon)

122 cm (capuchon is dus 30cm)

Breedte onderkant / Taille

103-105 cm

Van mouw naar mouw (breedte)

223 - 225 cm

Mouwlengte (tot schouder naad)

58-60 cm

Mouwlengte (tot capuchon naad)

90 cm

Breedte front pocket

63 cm

Hoogte front pocket

34 cm

Omtrek onderkant

206 cm

Gewicht

1.3 kg

1 kg

Er kan een kleine variatie in zitten, omdat iedere Noony individueel in elkaar gezet wordt.

Helaas, je bent niet de enige die fan is van Noony! Gelukkig vullen we onze voorraad regelmatig aan. Houd de website in de gaten als er nieuwe Noonies beschikbaar zijn. Updates over nieuwe voorraad ontvang je ook per e-mail. Schrijf je dus in voor onze newsletter via de footer van de website.

Ja, alle Noonies zijn ontwikkeld zonder dierproeven. Er zijn geen dierlijke producten verwerkt in onze producten, dus Noony is ook passend bij een vegan-lifestyle. Een Noony voelt dus alsof je met de allerschattigste konijntjes of puppies knuffelt, maar zonder dat er dieren bij betrokken zijn.

Iedere Noony wordt met liefde verpakt een mooie strik en wordt geleverd in een Noony opberg tas van canvas. De Noony is vacuüm-verpakt, zodat alle fluffiness tevoorschijn komt als je de Noony openmaakt.

TL;DR Niet te warm wassen, niet in de droger, niet strijken, niet chemisch reinigen.

We maken het leven graag gemakkelijk. De Hoodie deken is machinewasbaar, maar zorg ervoor dat het een zachte wasbeurt is met zeer milde wasmiddelen (goedgekeurd voor wol/zijde). Als je de Hoodie deken echt knuffelig en zacht wil houden, was hem dan met de hand in koud water. 

Noonies houden niet van drogers. Alleen aan de lucht drogen. Omdat de Noony gemaakt is van hoge kwaliteit materialen is de stof vrij dik. Het kan best even duren, voordat de Noony lucht gedroogd is. Kun jij een dag zonder?!

Je kunt de Noony niet strijken (want dat is ook hitte, net als een te warme wasmachine) en ook niet chemisch reinigen.

Heb jij een vet idee voor een nieuw Noony ontwerp? Stuur ons vooral een mail - we vinden het supertof als je met ons meedenkt! We kunnen natuurlijk niet beloven dat jouw design er komt, maar je ideeën zijn welkom.

Wil je custom Noonies bestellen? Dat is mogelijk vanaf 50 stuks. We hebben meerdere bedrijven geholpen met vette merchandise: Noonies met jouw logo erop. Neem daarvoor contact op voor het idee en eventueel een offerte.

Onze Noonies zijn gemaakt van dikke (namaak)wollen voering die 100% dierproefvrij en vegan is. De buitenkant is gemaakt van zacht flanel fleece.

We staan voor de kwaliteit van onze producten. Als er iets niet klopt met een product, neem dan gerust contact met ons op. Onze productie heeft een succesratio van 97%. De kans is klein, maar het kan dus gebeuren dat er een foutje ingeslopen is.

Dat is hartstikke vervelend, maar gaan we voor je oplossen. Als het gebrek onder de garantie valt, dan zullen we kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Are we still friends?

Retourneren en ruilen

Gaat er iets niet helemaal goed met je bestelling? Maak je geen zorgen, het Noony team staat klaar om in actie te komen! Neem contact met ons op om te informeren over het probleem en om dingen snel op te lossen, verzoeken we u om foto's toe te voegen, zodat we kunnen vaststellen wat er is gebeurd.

Misschien past de kleur toch niet helemaal bij je. Kan gebeuren! Je kunt de Noony kosteloos omruilen voor een andere Noony, mits je dit binnen 30 dagen doet.

We kunnen het ons NIET voorstellen, maar misschien is de print te vet of doe je te veel dutjes tijdens werktijd. Wat de reden ook is, je kunt binnen 30 dagen na ontvangst de Noony ruilen of retourneren. Je hoeft geen reden op te geven, maar om onze klantervaring nog beter te maken zouden we het wel waarderen.

Je kunt je product ook ruilen tegen een andere Noony.

Let op:

Alle producten moeten in nieuwe staat worden geretourneerd, met de opbergtas en strik om in aanmerking te komen voor retournering.

Als je een van je artikelen uit een bundel retourneert, is je bestelling niet langer geldig tegen die bundelprijs.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Stuur ons een mail op support@noony.nl met je order nummer en dat je wilt retourneren. Wij laten ons warehouse weten dat we iets van je terug verwachten

Zet je ordernummer en naam op de doos (of doe de orderbon terug in de doos). Voor een snelle verwerking vragen we je om de pakbon in de doos te doen, zodat we weten van wie deze retour afkomstig is.

 

Stuur alles naar ons terug (de Noony inclusief verpakking, opbergtas en vacuüm verpakking) naar: Noony.nl, Borchwerf 5, 4704 RG Roosendaal (dit is het adres van ons warehouse ‘Active Ants’). Je betaalt zelf voor de verzending (en bent verantwoordelijk dat het pakket aankomt)

Zodra jouw pakket door ons ontvangen is in ons warehouse, zullen we het geld terug overmaken naar je. Dat je de verpakking hebt opengemaakt geeft natuurlijk niet, maar er mogen bijvoorbeeld geen vlekken op zitten.

We maken het geld naar je over via de betaalmethode die je hebt gebruikt tijdens de bestelling.

*Let op: als je een van je artikelen uit een bundel retourneert, is je bestelling niet langer geldig tegen die bundelprijs.

Als je nog andere vragen heeft wat betreft retourneren dan kan je ons altijd mailen: support@noony.nl

Wat de reden ook is, je kunt binnen 30dagen na ontvangst de Noony ruilen of retourneren. Je hoeft geen reden op te geven, maar om onze klantervaring nog beter te maken zouden we het wel waarderen. Van het moment van aanmelding van je retour heb je nogmaals 30 dagen om de Noony aan ons te retourneren. Lees de instructies onder ‘Hoe werkt retourneren?’.

Het korte antwoord: ja, helaas wel. Verzending is voor ons een kostbare aangelegenheid. We hebben je al gematst door de verzendkosten te betalen, maar helaas kunnen we dat niet doen voor retouren.

Zodra wij de bevestiging krijgen van ons warehouse dat jouw retourzending binnen is, dan controleren we deze en als alles goed is maken we binnen 2 werkdagen het geld naar je terug over. We doen dit via de betaalmethode die je gebruikt hebt bij de bestelling. Afhankelijk van de betaalmethode kan dit nog enkele dagen duren.

Voor een snelle verwerking vragen we je om de pakbon in de doos te doen, zodat we weten van wie deze retour afkomstig is.

Betalingen

We gebruiken Shopify Payments, een extreem veilig en sterk versleuteld systeem dat is ontworpen om klanten te beschermen. 33% van de webwinkels draait op Shopify - dezelfde techniek gebruiken wij ook.

Je kunt veilig betalen met iDeal, creditcards, Paypal, Google Pay, Apple Pay en Klarna om achteraf te betalen.

Ja, dat is mogelijk via Klarna Achteraf Betalen. Selecteer deze betaalmethode in het afrekenproces.

Een kortingscode vul je in de laatste stap van het afrekenen in, voordat je naar een betaalmethode gaat. Voer de kortingscode in en klik op ‘toepassen’. Er staat een melding bij als de code gelukt is. Je kunt één kortingscode per bestelling gebruiken.

Helaas zwerven er een hoop neppe kortingscodes van Noony rond op het web. Deze werken dus niet.

We zijn te bereiken via support@noony.nl en info@noony.nl. We reageren binnen 1 werkdag op je bericht (en vaak binnen enkele uren).

Sinds corona hebben wij ons kantoor opgezegd en werken we vanuit huis. Ons hele team werkt remote (vanuit huis), dus we hebben geen fysiek adres. Maar maak je niet druk, we zijn een bedrijf dat sinds 2019 bestaat (en sinds 2020 een BV is). We zijn dus een professioneel bedrijf.

Wat tof dat je ons feedback wilt geven. Of dat nu positief of negatief is, wij willen blijven leren om ons dienstverlening beter te maken. Kom maar op dus met je ongezouten mening. We kunnen niet beloven dat we met alles direct aan de slag (kunnen) gaan, maar we zullen zeker naar je luisteren.

Samenwerkingen / B2B / Bulk

Ja, we staan open voor samenwerkingen met influencers. Neem contact op om te kijken hoe we een samenwerking kunnen doen.

Ja, het is mogelijk om een BTW-factuur te krijgen voor jouw bestelling. Neem contact op met onze support en deel je bedrijfsgegevens, dan maken we een factuur voor je.

Wil je custom Noonies bestellen? Dat is mogelijk vanaf 50 stuks. We hebben meerdere bedrijven geholpen met vette merchandise: Noonies met jouw logo erop. Neem daarvoor contact op voor het idee en eventueel een offerte.

Als je zakelijk wilt bestellen, is het mogelijk om in grote aantallen in te kopen. Neem contact op voor de mogelijkheden.